BuzzadorBLOG

onsdag 11 februari 2009

Mina fina sockor!

Jag har stickat mina sockor färdigt, den ena nr 38 och och den andra nr 40. Med flit stickade jag den sista mindre så jag river upp den första till skaftet ( den var för vid) och stickar på nytt så att jag får träna hällappen en gång till!
Tyvärr kan jag inte skriva mer för Lollo ska kittlas under fötterna förrän hon far iväg till någon stuga i Skobbholms trakten. Hon säger att jag skulle ångra mig om jag inte gjorde det för henne om något hände och jag inte gjort det sista hon bad om, hemska unge!

2 kommentarer:

  1. Dom blev riktigt fina! I stället för att riva upp sticka två till en stor och en liten så kan Gunnar och du gå omkring i likadana sockor. Ha en trevlig resa till kanarieöarna/inger

    SvaraRadera
  2. Ja vi ska ha det bra o äta gott! Luisa stannar hemma men Jonte kommer med. Sockan är redan uppriven så tyvärr blir nog Gunnar utan.

    SvaraRadera