BuzzadorBLOG

måndag 23 februari 2009

Har inga bilder...

Ja nu är jag jättetråkig för jag har inga bilder från Kanarieöarna, bara poolen som jag förevigade från vår balkong denna mulna dag. Vad jag blir arg på alla hotellgäster som bokar solstol fast de inte använder den på hela dagen. Jäkla människor som springer ut på morgonen och kastar sina handukar på solstolarna och sen dyker de inte upp på hela dagen och vi som inte gör det får sitta med rumpan på hårda plattorna. Man skulle ha sån lust att kasta bort deras handukar och lägga sig i stolen en stund, men då skulle de väl komma farande. Det finns faktiskt skyltat att det är förbjudet att boka stolar!
Men nu måste jag avslöja att de två sista dagarna gjorde vi likadant, hastigt skickade vi ner Jonte att kasta ut våra handukar på solstolar och bara det blev sol skulle vi vräka oss ner
i stolarna med en bok och bara njuta. Men se det blev ingen sol de dagar vi bokade stolar det t.o.m regnade så vi fick fälla ut parasollet så att våra handukar inte skulle bli för blöta!
Ja och inte hade man behövt boka för det fanns hur många lediga som helst , de är de tre stolarna närmast till höger som är våra!

2 kommentarer:

  1. Hej! Skulle kommentera det sista inlägget om fastlagsbullen men kom inte in där så här provar jag och säger'Livet är inte lätt' med allt gott runt oss. Borde bara hålla oss till strömmingsstjärtar./inger

    SvaraRadera