BuzzadorBLOG

torsdag 29 oktober 2009

Grisaktig....

Nu har jag tröttnat på min tilltagande influensa! För snart en vecka sedan började förkylningen och det blir bara värre för var dag! Inte nog att jag har former som en gris, för nu börjar jag fundera om jag har fått svininfluensa oxå. I går orkade jag inte gå på jobb men idag trodde jag att jag var på bättringsvägen och stack iväg på jobb, kom hem och var skittrött och fick krypa i säng och på nytt under täcket och huttra.
Jag börjar ledsna på att gå och snörvla, nysa och vara hängig!

2 kommentarer:

  1. Du får ha Gunnar att kolla i natt att du inte börjar grymta, då är det illa! /inger

    SvaraRadera
  2. Han är inget att lita på för han säger att jag grymtar annars oxå fast jag sover såå tyst, det är han som blåser på bara värre!

    SvaraRadera