BuzzadorBLOG

fredag 23 oktober 2009

Jag gör som jag vill!


Äntligen har jag blivit så gammal att jag gör som jag vill och därmed basta! Det har under den senaste tiden dykt upp fler och fler tillfällen som jag har börjat tänka varför gör jag si eller så, bara för att det förväntas att man skall göra vissa saker och på ett visst sätt. Nej, jag tänker inte göra på ett visst sätt om det finns bättre sätt att göra det på. På jobbet hade vi möte och diskuterade hur vissa saker ska göras ( onödiga moment) men då sa jag i från och sa jag gör som jag vill och tycker att är bäst och så är det och så får det bli!
Jag kommer riktigt att tänka efter i fortsättningen och göra som jag vill och inte bara efter ett visst mönster.
Det är klart att man inte får vara klantig och såra andra eller förstöra, kanske man måste hålla sig inom lagliga gränser ( nästan i allafall ) och lite kan man väl töja på dem!
Så mitt måtto är jag gör som jag vill om det känns bäst och skiter i om någon tycker att det kunde göras på annat sätt!

1 kommentar: