BuzzadorBLOG

onsdag 7 oktober 2009

Snart bär det av....



Tre dagar kvar sen bär det av söderut och till värmen. Konstigt att varje gång vi ska på resa så mår jag inte bra. Nu är det hela kroppen inklusive mage som är i olag. En gång låg jag på akuten kvällen före och till läkare och kiropraktor har jag varit flera gånger för att få ordning på kroppen före resan, konstigt för inte tycker jag att jag spänner mig för att resa bort. Men alltid är jag ju lite orolig att lämna djuren och nu är ju dottern kvar hemma och när vi far kommer nog en liten tår i ögonvrån att var utan henne en hel vecka( fast hon mest härjar med mig här hemma). Jag har redan skrivit hushållsmanual både åt dottern och matlista åt extra hundvakten A-C som nog klarar mathållningen för hundens problemmage. Packa har jag inte ens tänkt på ännu hoppas att jag inte stoppat in skitiga sommarkläder i garderoben för de hinner väl inte torka om jag måste tvätta dem.

2 kommentarer:

  1. Känner igen det där. Men det kommer säkert att gå bra, fast man inte tror det. Vart reser ni?
    För ett år sedan sågs vi på Kreta, vi bilar ner till Göteborg på fredag och hälsar på Lennarts äldsta son med familj men åker hem på måndag. Ha en trevlig resa och koppla av ordentligt./inger

    SvaraRadera
  2. Vi åker till Alanya i Turkiet på en vecka. Hoppas det blir lika fint väder som i fjol på Kreta.

    SvaraRadera