BuzzadorBLOG

lördag 1 augusti 2009

Slö som, jag vet inte vad.... en snigel kanske...regnväska...






Visst är de väl lite bedårende ändå dessa sniglar med hus, som sakta kommer glidande över gräsmattan. Hoppas de inte är lika glupska som vissa andra så att de käkar allt som kommer i vägen.
Idag köpte jag väska på Magic enbart för att det störtregnade och vi tog skydd i närmaste öppning, vi gick runt lite och då med ens förstod jag att denna väska behöver jag nog, sagt och gjort.
Visst är min Clematis på grannens vägg förtjusande ( borrade hål i deras vägg och satt upp spalje när dom var borta), fick plantan av grannen på andra sidan för en par år sedan.
På måndag börjar jag jobba igen efter 4 veckors semester, känns inte inspirerande precis bl.a på grund av att jag blev uppringd och uppväckt på fredagmorgonen och uppmanades komma på jobb på sista semesterdagen. Men nää jag for inte på jobb jag var absolut inte inställd på detta och mina planer för dagen var helt andra!



2 kommentarer:

  1. Vackraa naturbilder! Men väskan hade du imma på glasögonen?/inger

    SvaraRadera