BuzzadorBLOG

torsdag 20 augusti 2009

Sikten är inte den bästa men gubben är snygg


Idag beställde jag tid hos optiker åt gubben, han fick komma efter en kvart och kolla synen. Jag har märkt länge att han har lite dålig sikt. Det är sju år sedan han skaffade de glasögon han har nu och inte ser de bra ut längre heller. Han behövde betydligt starkare glasögon och sedan var det dags att hitta passliga bågar och jag var ju med och lade näsan i blöt för själv såg han ju inget med glasögonen som det bara var slät plast i. Han tog hem två par och skall fundera tills i morgon vilka han skall ha. Här är de två paren som han tog med hem så nu är det bara att tycka till och rösta ( vad gör man inte för att få kommentarer på bloggen). Visst är han väl snygg min gubbe? Dagen till ära har han färgat håret först i en färg och sedan i en annan för förnya sig och inte är han speciellt rynkig heller tycker jag.


5 kommentarer:

  1. Jag tycker han ska ta de översta men den understa hårfärgen:)

    Annette

    SvaraRadera
  2. Jag röstar också för de översta, men jag vill nog se lite av bägge färgerna i håret.. HEJA SVERIGE !!! *ASG*

    SvaraRadera
  3. De översta, vad slät och fin han är :)

    SvaraRadera
  4. Vilka valde han?/inger

    SvaraRadera
  5. de blev de övre.. med ljusblond frisyr..

    SvaraRadera