BuzzadorBLOG

måndag 20 april 2009

Tillbaka till livet igen!

Ja nu har jag återvänt hem efter nästan fem dygn och idag känner jag mig ganska pigg! Pigg var jag definitivt inte på när jag var i huset på höjden. Mådde som en liten skit de första dagarna och inte hade jag någon matlust heller, maten äcklade mig och jag tyckte den var alldeles för salt. Jag är ju den som alltid gillar mat och äter mest och värst men icke nu. Det ända jag hade att leva för var sprutorna som befridade från värken och illamåendet. Men bättring är på väg jag hade ju hoppas att kilorna skulle ha rasat men tro inte att jag gått ner något utan mat i nästan tre dagar! När jag kom hem fick jag ett snett grin av hunden och hon ville inte ha göra med mig alls utan vände mig ryggen. Jag luktade väl någon konstig främmande sjuklig lukt. Det största friskhetstecknet är nog att jag har haft ett hoptag med sonen och rensat lungorn. Godissuget har oxå återvänt, måste leta upp lite chocklad och det var gott!

5 kommentarer:

  1. Sonen borde få stryk.. Tur du har mej istället! Puss mamma, vi e glada för att du e hemma!

    SvaraRadera
  2. Du borde oxå ha lite stryk ibland!

    SvaraRadera
  3. Roligt att höra att du är hemma och mår bättre! Sonen har väl varit orolig för sin mamma o mamman är trött = hoptag!

    SvaraRadera
  4. Krya på dig, nu blir allt bättre och bättre...
    Men måste du prova chokladen? När mitt chokladsug sätter till tar jag en bit mörk choklad som jag inte är så förtjust i så det räcker med en bit. Men tänk en tarragona med mycket nötter i eller Marabou mmmmm,men det får bli en annan gång. /inger

    SvaraRadera
  5. Det är mörk choklad jag börjat äta och det värsta är att jag har börjat älska Fazers 70 proc, jag har inte heller förut gillat mörk choklad.

    SvaraRadera