BuzzadorBLOG

onsdag 15 april 2009

Jag blir väl tyst några dagar...

I morgon är det dagen D, jag skall till huset på höjden och bli skuren!!!!! Jag har just tagit bort nagellacket från tårna för fin med röda naglar får man inte va på hospitalet. Har letat upp en bok av Joy Fielding att ta med mig. Sedan tror jag att jag ska ta fotbad så de inte ser mina torra hälar och sprickor. Jaa vad behöver jag till då?? Migrän medicin och ögondroppar är nog också bäst att ta med och lite handcreme. Sedan får det vara bra.

4 kommentarer:

  1. Vi är många som tänker på dej när du är där i huset på höjden i morron. Du kan ju skicka ett meddelande sen när du vill bryta tystnaden....
    Oj vad salladen såg god ut!Jag åt memma till middag idag och det var inte bra!!!
    hälsningar från en som var hos Vedhuggsmaggan i går.

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för dej att allt går bra.../inger

    SvaraRadera
  3. Allt kommer gå bra mamma! jag älskar dej <3

    SvaraRadera
  4. Ja du, humorn hade du tydligen fast du var ikarvad. Saknar dej på jobbet du måste komma tillbaka snart så vi är två som håller oss flytande :-)

    SvaraRadera