BuzzadorBLOG

onsdag 8 april 2009

Dan före dan före dan före dan före dan före dan.....

Usch nu börjar det närma sig igen, snart bara en vecka kvar och ingen har ringt och skjutit upp det för femtielfte gången! Men jag måste ju få det gjort före sommaren men jag vill inte in till huset ovanför oss på höjden. Säkert blir jag risig efteråt och har ont både i magen och i huvudet, inte kommer jag väl hem på flera dagar heller.
Jaa det är kommande operation jag pratar om! Det är inte roligt alls!

3 kommentarer:

  1. Hej! Erika här! Så du skriver också blogg, det visste jag inte. :) Jag har skrivit blogg lite fram och tillbaka, börjat och slutat och börjat och slutat. Nu har jag min på www.bloggen.fi/_mimmi
    Tänkte på tatueringen som din son har på insidan av handleden. Var gjorde han den och vad kostade den, skrev det även på facebook. :)
    Ha en trevlig Påsk!

    MVH
    Erika

    SvaraRadera
  2. Stackar dej! är det nån kvinnosjukdom 'typ' livmodern? Håller tummarna att allt går bra för mitt i allt elände brukar man ändå ha ganska roligt på sjukhuset, konstigt nog.
    Själv skrattade jag så jag trodde mitt operationssår skulle gå upp, men det var länge sedan och det var gallan.
    Får man nån gammal snarkig person som rumskompis kanske man kan hålla sig för skratt.
    Glad Påsk på ER.../inger

    SvaraRadera
  3. Ja du gissade rätt! Inget allvarligt vad jag vet. Det är kanske därför det känns lite mer olustigt??

    SvaraRadera