BuzzadorBLOG

lördag 29 januari 2011

Vackra solnedgångar nästan varje kväll

>
Jag är så svag för vackra solnedgångar och flera kvällar i rad har himlen varit så lysande röd och
jag har inte kunnat låta bli att gå ut och fota. Min gamla, lilla kamera tar inte så tokiga bilder utan jag är riktigt nöjd med resultatet. Jag skulle behöva ett stativ för att få fina solnedgångar då det behövs längre slutartid när det är så pass mörkt, men det går bra att ha kameran på en plastask på ett bord och försiktigt hålla in knappen! Jag har beställt en ny fin kamera med objektiv och allt, men inget stativ ännu. Jag drogs med i svängen på fotokursen med alla superkameror... Men, men man ska klara av att använda kameran också, kanske den får ligga i skåpet och va fin och jag tar med min gamla trotjänare som dessutom har rum i fickan och därför kan va med när något händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar