BuzzadorBLOG

tisdag 18 januari 2011

En så stilig fot som ska krångla....


Idag har äntligen min pektå/ trampdyna fått träffa doktorn. Jag har haft så många kontakter på vägen, så lång väntetid ( sjukskötare tog istället mot och tejpade) , doktorn sjuk, doktorn glömt ringa, doktorn ringt en halvtimme före avtalad tid( far och röntga bara) sen 3-4 veckors väntetid... Men idag var jag och träffa doktorn som sade att det är en ordentlig stukning, ledband kan va skadade, slemsäcksinflammation och det tar många månader att kunna gå ordentligt, ät värkmedicin och gå, inget annat kan göras.... Två månader har jag gått och haltat sen jag sprang i dammsugaren. Doktorn var nog trevlig och sa att jag blir nog bra men det tar länge och min tå/tramdyna gör just nu mera ont än vanligt. Jag blir ju så tjock o trött av att inte röra på mig utan bara va stilla o jäsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar