BuzzadorBLOG

måndag 24 januari 2011

Fotokurs, oj, oj



Varit på fotokurs i helgen och skämts ganska mycket över min lilla skitkamera som jag hade med i fickan.... Vi var på kurs först och sen skulle vi ut och fota landskap, alla kom med stora, fina och avancerade kameror. De andra ställde upp sina stativ och satte på en massa linser och objektiv.
Jag drog mig lite åt sidan och smög fram min kamera och tog hastigt några bilder, faktiskt så blev det ganska många bilder ( 80 st) och en del var nog ganska hyfsade och tagna efter konstens alla regler. Efteråt gick vi igenom några bilder från varje fotograf och inte skiljde mina bilder sig så värst från de andras, ha, ha! Så i natt när jag skulle sova har jag sett Möckelö stranden och en massa isbitar framför ögonen...

1 kommentar:

  1. Vilket foto,( BILD 2 )!!!!! i mina ögon mycket proffsig!

    SvaraRadera