BuzzadorBLOG

torsdag 30 december 2010

Snart är det här året slut

Tyra

Nelly

Det är inte många timmar kvar på det här året, lite över trettio bara... Försöker tänka tillbaka över det här året och vad som varit bra och vad som varit dåligt. Dåligt är att vår Nelly måste bli sjuk och dö, men det hade också något gott med sig vi har en ny hund, Tyra. Tänker man riktigt krasst på det så hade vi inte haft Tyra om Nelly levt, men så vill jag inte tänka.... Så nu är det så att vi får vara lyckliga att vi fick ha Nelly att älska i tio år och vi minnas henne med glädje. Nu finns Tyra i vårt liv, jättefin och rolig, men olik Nelly utom till utseendet.
I går hade vi glöggparty för järngänget, vi bjöd på både sött och salt, plockade i mig för mycket så jag inte kunde sova i natt och nu känns det som jag har fått nog av godis, ostar och glögg för en lång tid! Annars var det roligt att träffa detta gäng och skratta tillsammans.

1 kommentar:

  1. Kacki liknar inte på Nelly. Kacki har ju rävögon och Bebis rådjurs.. Däremot e dom lika fina och bra båda två. Nelly min stolhet och Tyra min lycka <3

    SvaraRadera