BuzzadorBLOG

lördag 20 mars 2010

Nu börjar jag tro på våren igen!





I dag har det faktiskt varit vår i luften och jag blir riktigt glad av det, tror på ljusare och varmare tider. Försökte t o m att sätta mig på altan med näsan i vädret men se det var bara en massa träd som skuggade, får nog skicka upp gubben med motorsågen med sig och kapa lite toppar igen! Jag undrar bara vad vi ska göra när den 14 våningars tornbyggnad på Algots varv reser sig i skyn, ska jag skicka gubben dit oxå med motorsågen? Men jag tror den blir så pass mycket norrut från oss att den får stå orörd.
Har varit och matat fåglarna vid Svibybron som vanligt, undrar hur länge isen håller där?? Jag har i allafall med mig en liten skruvmejsel i fickan som jag vid behov kan använda som ispik.
Tog kameran med mig ut och fotade lite vårtecken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar