BuzzadorBLOG

tisdag 16 mars 2010

Det är dags för ännu en istid....





Nu har jag banne mig fått nog! Är riktigt trött på vinter och kyla, jag vill ha vår nu! Det vill oxå mina stackars skyddslingar i Svibyviken, de fick en extra hink havre idag. Det var så jäkla kallt och isiga vindar idag när vi var med mat och nya döda fåglar ligger det på isen. Här har det talats och skrivits om att klimatet förändrats och att vi får ett varmare klimat med milda vintrar, skitsnack!
Jag tror att en ny istid är på kommande, jag vill inte ha så här långa och kalla vintar, så det så!
Bilderna är från förra vintern för nu är det så mycket snö överallt så man kommer inte till dessa platser!
Nu ska jag gå och spraya lite så det blir lite tunnare ozonskikt!

1 kommentar:

  1. Nu är det skönt att vara kråka och ha något att se framemot och drömma om!

    SvaraRadera