BuzzadorBLOG

tisdag 7 juli 2009

Semesterregn,,,,,,,,



Har påbörjat min semester den här veckan och se på vädret, mulet, grått och regn. Har även skaffat mig förkylning med hosta och huvudet är helt upp och ner och det värker i alla hörn! Ja då fick jag gnälla lite igen. Men man får väl se det positiva med regn och rusk, potatislandet behöver vatten, blommorna behöver vatten och kråkorna är törstiga har jag sett för de far och dricker hela tiden i fågelbadet! Man kan inte göra en massa nyttiga saker utomhus utan det blir att ta det lugnt och vila lite och det är väl nyttigt att bara slappa lite.
Dessutom har Inger lurat både mej och gubben att spela Cube Crash och vi tävlar mot varandra( spelar varsin gång)men just nu har gubben tyvärr rekordet på 92700 men jag ska nog ta honom!

2 kommentarer:

  1. Oj, jag som tyckte jag var duktig i morse när jag kom på 70940 och hamnade just då på 15 plats!Jag kallar mig Reykur om ni ser mej skymta på nån lista...Inger

    SvaraRadera
  2. Jag måste skryta lite nu för jag har nått 80235 som bäst!

    SvaraRadera