BuzzadorBLOG

lördag 2 juli 2011

Måste få något vackrare att visa än ett kadaver







Måste få något annat än kadavret som blickfång på min blogg! Översta bilden är mattram, som ska bota huvudvärk, jag har nog stoppat i mig åtskilliga blad utan någon större effekt. Det värsta är att den är ett riktigt ogräs och växer överallt i alla blomland hos oss. I rondellen i närheten hittade jag denna blomstrande bil, bilisterna i rondellen tänkte nog att där är den där tokiga kärringen med kamera igen, för jag sprang runt några varv i rondellen med kameran i högsta hugg och försökte få blombilen från allra bästa sidan.


Man blir så slö i den här värmen att både hjärna och ben nästan slutar fungera, men jag ska inte klaga snart blir det väl bara regn och kyla... Jag hoppas och håller tummarna att det är fint väder på fredag, för då har vi bjudit Kråktinget med gubbar på " gardenparty" hemma hos oss! Jag har tyckt att det är lite synd om alla gubbar som inte får vara med oss och kraxa och ha roligt... Hoppas dom hittar sin plats i flocken och trivs dom också!



Tyra har också jättevarmt och idag fick hon en blöt och kall handduk över sig, det tyckte hon var så skönt att hon slickade handduken och njöt.




Här är en del av kråkgubbarna, visst ser de väl lite kraxiga ut de också?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar