BuzzadorBLOG

lördag 21 maj 2011

-10%

Borde vi bosätta oss här? eller, nä...




En trött lördag igen, varit på trerätters till Haga slätterna... God mat och trevliga vänner förgyllde kvällen. Fast det inte blev sent så är jag så hängig idag, förstår inte varför jag blir så här hängig "dagen efter" fast jag dricker måttliga mängder med vin, förstås så äter jag lite för mycket god mat, men men...då det är väl för att jag har minskat 10% i vikt, kanske! Ha, ha där fick jag fram det! Har haft en vecka med slit och släp till Eckerö, renovering av verandor, vattenskador, målning, påkopplande av vatten ( som blev på hälften).... Trevligt besök hade jag i onsdags kväll av en f.d Marbybo som numera bor i Sverige och har väl gjort det i ca 40 år, oj, oj vad tiden går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar