BuzzadorBLOG

fredag 29 april 2011

Uppe med tuppen!




Vi har haft några intensiva dagar och jobbat hårt vid stugorna på Norrängen ( ja det heter faktiskt så). Tidigt upp och iväg på morgonen, kommit hem först vid femtiden. Ja, det är jobbigt för mig som är lite trög på morgonen och somnar lätt om och har sovit alldeles för länge. I början av veckan ringde min telefon vid tiotiden och en pigg människa sa hej jag står utanför, kommer du ut? Jag hade somnat om och var yrvaken, kunde knappast prata, då fick jag skämmas!

Vi har fixat lite vid stugorna som börjar bli till åren, bygg en ny trappa, bytt lite plankor på altanerna, målat och fläckat, tätat tak och tömt skithus! Nu har jag riktigt hävt ur mig vad vi gjort, gubben har förstås gjort det mesta och tyngsta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar