BuzzadorBLOG

måndag 18 oktober 2010

Lite gamla bilder och släta skjortor

Jag har varit riktigt duktig de senaste dagarna och tagit itu med en massa som varit ogjort....
I går ordnade jag upp foton i datan, satte dem månad för månad och i olika kategorier, mest var det förstås Tyra bilder. Sedan kopierades alla okopierade foton till cd och alla dåliga bilder sorterades bort. Nu är det alltså såå redigt på fotoavdelningen.
Hittade lite gamla inscannade bilder oxå...
Idag har jag strukit skjortor och blusar, säkert 20 st sammanlagt. Flera har hängt där från sommaren och det ha fyllts på efter varje tvätt, nu har jag två, tre ostrukna skjortor kvar, skönt!

Här är några foton på kråktinget i sina unga år, som har klätt ut sig och är lekfulla

Nelly och Hulda som siktar in sig på korven...

Här var det en liten fjäderprydd prinsessa för 20 år sedan ♥

Julfestande arbetskompisar, inte så många år sen, ser att jag har samma glasögon som nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar