BuzzadorBLOG

onsdag 11 augusti 2010

Nu har vi saft i frysen i alla fall!



Det är lite ordning med gubben min, han satte igång med saftkokning i går morse medan jag låg i sängen och snusade... och det blev inte bara ett kok utan 2 omgångar saftkokning. Så nu har vi saft i massor som vi fryst in och satt i den överfulla frysen, men vad mycket det blir i de jäkla frysarna, man bara fyller på och glömmer att plocka ut därifrån.
Förresten vad är det för stora gröna busar (insekter) som finns på bärbuskarna?
Måste bara sätt med ett foto av våra mysiga stunder när vi dricker kvällskaffe.

2 kommentarer:

  1. Hehe har Tyra egen mugg också? *s*

    Såg en likadan grön insekt då jag rensade landen häromdan,har inte sett nåt liknande förut såg helmysko ut!

    // Annette

    SvaraRadera
  2. Inte riktigt egen mugg men nästan... eget kex (halv Mariekex). Jag har letat lite och kollat insekten och det är nog grön bärfis, jag tycker att bärfisarna varit mindre o inte så gröna förr om åren. Det finns massor av dem hos oss.

    SvaraRadera