BuzzadorBLOG

söndag 14 februari 2010

Farliga centimetrar

Att det skall vara så svårt att minska några centimetrar i midjemått! Har försökt att låta bli att äta kaffebröd och godis nu i en månads tid. Det har gått någorlunda jag har gått ner ungefär ett halvt kilo i veckan och får väl vara nöjd med detta. Det farliga midjemåttet har minskat bara 2 cm men man borde väl gympa lite extra för det oxå! Jag har ju blivit förärad ett så fint måttband från företagshälsovården med olika färger hur i riskzonen man är.
Men livet kan inte bara var torrt grått bröd hela tiden utan jag lever upp när det är fest ( fest kan ha olika betydelser, för mig när någon bjuder på kaffe och bulle).

4 kommentarer:

  1. Tycker du är bra som du är jag :)
    Vore bara konstigt om du va smal..

    SvaraRadera
  2. Tack gullet det var snällt sagt!!!!

    SvaraRadera
  3. Fest kan vara torkade tranbär också :)- de är ju inte gråa. Men jag tycker att du är fin som du är, jag också. Och vad stiliga barn du har!


    hälsar maggan

    SvaraRadera
  4. Ja du Maggan visst är det fest med torkade tranbär!

    SvaraRadera