BuzzadorBLOG

måndag 28 december 2009

Visst är väl tomtar gulliga?




Jag är nog lite svag för tomtar för dom är så gulliga, men i år har jag faktiskt inte plockat fram alla, 10 st fick krypa tillbaka i lådan med julsaker.
Ett av mitt livs största besvikelse var när jag fick veta att det inte fanns någon jultomte. Grannens några år äldre flicka berättade att det fanns ingen tomte bara någon som klätt ut sig! Jag sprang förtvivlat hem till mina föräldrar för att få bekräftat att visst fanns tomten, men de var så okänsliga och sa att nog är det så att det finns ingen tomte!
Jag kommer aldrig att glömma den julen och den besvikelsen!
Bland alla tomtar så måste jag oxå sätta med ett foto på Hulda som är så trött av all julmaten och på att bli fotograferad, hon gäspar faktiskt! Förresten har hon något som irriterar i halsen så hon snarkar både sovande och vaken, är det någon som kan se något tokigt i halsen? Ser förresten att hon har tandsten oxå, måste till veterinären och putsa bort ( klicka på fotot så ser ni allt).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar