BuzzadorBLOG

fredag 25 december 2009

Jultomten kom med tofflor!






Som ni ser så kom jultomten med tofflor till mig! Fast inte vet jag om dom är riktigt bra för jag får inte in foten ordentligt i dem, kanske behöver jag en nummer större, ska fara och prova så kanske det blir byte, därför vågar jag inte gå med dem när jag inte vet om jag ska ha dem eller byta. Jag fick oxå ett par roliga sockor av tomten, den ena röd och den andra grön.
Ny telefon har jag oxå fått men håller på ladda upp batteriet före jag använder den.
Av dottern fick jag en halskedja med två hjärtan ( ett för henne och ett för mig), hon sade sådana fina ord till mig när jag fick det att tårarna började trilla.
Sonen hade köpt en citruspress ( el) till familjen som oxå var jättefin ( jag tror nog att han tänkte lite på sig själv då han är den som mest gillar att pressa apelsin).
Vi var 15 personer hos min svärmor och åt middag på julaftonen, hon är duktig den gumman fast hon är en bra bit över 80.
God fortsättningen alla vänner och även om det finns någon ovän!

6 kommentarer:

  1. här är en vän som beundrat dina fina julklappar och din fina svärmor, hoppas att du får tofflor som passar nu för dom andra är färdiga för mise. hälsningar från en vän som år piggare idag!

    SvaraRadera
  2. Vad bra att du piggnat i Norran!

    SvaraRadera
  3. Förresten gamla tofflorna kommer aldrig till Mise. Behåller dem för säkerhets skull!

    SvaraRadera
  4. De kan nog hända att de försvinner i alla fall!!

    SvaraRadera
  5. Du måste ha varit snäll när du fick så fina julklappar! tycker maggan

    SvaraRadera
  6. Och en god fortsättning förstås.

    SvaraRadera