BuzzadorBLOG

söndag 6 september 2009

Här var de skor, på golvet, under sängen , under bordet...






Idag både blixtrade och dundrade det, så jag beslöt att reda upp i grovis och sortera bort lite skor. Jaha det är väl jämnt fördelat med skor som ligger på golvet och som finns på skohyllan trodde jag, men vet ni vad gubben han hade massor med skor ( mest på hyllan) så jag radade upp alla hans skor och plockade fram kameran och fotade. Tydligen tog han lite illa upp och var väl rädd att nu kommer det på bloggen om alla hans skor, därför blev jag aningen förvånad när jag laddade ner fotona på datan och upptäckte att det fanns en massa nya bilder som inte jag tagit. Jo, jag hade inte mina skor i grovis på hyllan ( och bredvid heller ), nej för de var utströdda lite överallt i huset och det hade gubben smygit runt med kameran och fotat!. Så för rättvisans skull måste jag väl publicera även gubbens bilder av mina skor.... Usch vilken slarvmaja jag är men skit detsamma det finns annat att göra än att ta vara på skor! Det som jag tycker är lite pinsamt att det ligger en massa kläder slängda på stolen oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar