BuzzadorBLOG

tisdag 9 juni 2009

Nu rullar det verkligen på, när ska jag hinna vila?????


På söndagkväll var jag på 1-hjälp möte till Lemland, igår kväll var jag på nytt till Lemland till Abgs nya fina hus och fick jättegod sallad m.m, ikväll är jag bjuden på tur till Kobba Klintar med Lemlands Gösta( far nog inte, blir för mycket), på torsdag träff med ligan på ÅSS, på fredag tas Norran med till hemlig ort och bjuds på middag, på lördag far järngänget till Källskär, på måndag träff med hemliga klubben och på onsdag är det öspels möte för 1-hjälpare!

Ja ibland blir det för mycket på en gång och så har jag återvänt till jobbet denna vecka efter nästan 8 veckors frånvaro då jag mest legat på sängen och vädrat magen, så här första dagarna känns det lite trögt att komma igång med allt igen och framallt att stiga upp på morgonen.

3 kommentarer:

  1. Undrar just vart Norran ska på middag?
    Reseskildringen var bra!

    SvaraRadera
  2. Tycker det är bra att du har å göra istället för att springa runt här hemma å va de verkar som inte ha jätte kul.. :P Puss mamma

    SvaraRadera