BuzzadorBLOG

onsdag 6 maj 2009

På tur med kameran









Jag måste börja röra på mig lite och få upp konditionen. Så jag, hunden och kameran tog en promenad i närmaste omgivning. Ett fågelbo på ett älghorn såg vi. Blåsippor, gulsippor och blåsippor blommade i all sin prakt. Sen stötte vi på en "träorm".
Och vem f-n har slängt stockar på stadens mark trots förbudsskylt.
Till sist stötte vi på dottern som utbrast "vad har du på dig, har du varit ute bland folk sådär"?
Mina mjukisbyxor var på tvätt och eftersom jag inte tål några andra just nu så tog jag vad jag hittade, ett par trekvarts mjukisar som jag skarvade med passande strumpor.

5 kommentarer:

  1. ja, jag fick ett gott skratt åt din förklaring över klädseln, som jag inte la märke till först men undrade lite varför du ville vara med på bild utan att se särskilt glad ut....hoppas du mår bättre nu

    SvaraRadera
  2. Och din outfit i dag är topmodern. /inger

    SvaraRadera
  3. Det var ju jättefin klädsel juh! Du skulle se mej härhemma..... :)

    SvaraRadera
  4. Ja man skämdes ju där en stund ;) Men du e ju allt lite rolig ibland. fast bara lite puss mamma

    SvaraRadera
  5. Märkte inte av klädseln men ett litet leende skulle inte vara helt fel...ses i kväll.

    SvaraRadera