BuzzadorBLOG

lördag 12 februari 2011

Jag håller på att lära mig nya kameran

Nu har jag fått min nya kamera och försöker lära mig den. I går var en fotovän hit och tittade igenom kameran och gav goda råd ( tyvärr har jag glömt vad hon sa redan idag ). Jag håller dessutom på att läsa igenom handboken till kameran på över 200 sidor, har hunnit till sidan 50, det är inte lätt att lära sig nya avancerade saker. Har nog testat ta lite foton med den och kanske det blir något så småningom. Men här på bloggen kommer det nog mest att va bilder tagna med min gamla fickkamera, som jag nästan alltid har med i fickan!
Skit va snö det kommer det finns ju inte rum för den mera på vår jord!!! Jag har varit ut och skottat lite i dag åt vår kisse som inte benen mera räcker till för och hon vet inte var hon skall göra sina behov som hon för det mesta gör ute ( har nog sandlåda inne ).


Bild med nya kameran
också bild med nya kameran

Fönstret igenmurat med snö ( gamla kameran)

Bild med gamla kameran

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar