BuzzadorBLOG

söndag 6 februari 2011

Jag håller på att koka över.......

<
Man kan bli galen med mindre, jäkla tå/ trampdyna!!!!!!!!!!!!!!!! Vad i herrans namn ska jag ta mig till med foteländet? Tyckte att den kanske blivit lite bättre i slutet av veckan och försökte gå små rundor ca 500-600 meter, först gjorde det ont men sen var det som tån/ trampdynan domnade bort och inte gjorde så ont... Men i går och idag har det varit för bedrövligt, så ont och tån har värkt värre än vanligt, tålde inte ens täcket mot foten i natt! Jag blir desperat när det inte vill ge med sig utan snarare blivit sämre, nu är det två och en halv månad sedan dammsugarolyckan, solen skiner ute och jag klarar inte av att gå!! Vill gå ut med Tyra på promenad men det blir en liten runda på vår lilla gata nån gång... Snart ska vi fara på resa, hur i hela världen ska jag kunna gå runt någonstans, får väl sitta vid baren på hotellet hela dagarna och kurera mig ;)
Idag när vi var till Eckerö så blev mitt hjärta varmt i allafall, sju rådjur stod och åt från höbalar i skogen, dom tittade lite misstänktsamt när vi stannade bilen och fotade dem men de sprang inte i väg. Tack ni Marbybor för att ni ser till djuren så de inte behöver svälta!

2 kommentarer: