BuzzadorBLOG

söndag 11 juli 2010

Slutjobbat för mig!

















Min sista dag på jobbet i bilder.... Alltså i fredags jobbade jag sista dagen på mitt jobb och nu har jag livslång semester! Jag var jättetrött på morgonen som vanligt och gubben började nojsa att jag skulle stiga upp och se till att jag blev påklädd o s v... Började ana att något var på gång och precis när jag var nyduschad och påklädd ringde det på dörren, där stod mina arbetskamrater och såg väldigt vakna och luriga ut. Jag fick en tantklänning som jag blev uppmanad att ta på mig, en käpp och en handväska tyckte de oxå jag behövde..... jag fick oxå en jättefin blomsterkrans!
Plötsligt stod en invalidtaxi utanför och fram rullades en rostig rullstol med punka på de flesta hjulen. Med mycket möda och stort besvär fick de ut mig och jag hissades in i invalidtaxin! Det bar såklart iväg till jobbet och med samma möda fick de in mig dit i rullstolen, de ville nog att jag skulle gå och åtminstone hjälpa till lite, men se det gjorde jag inte utan höttade med käppen och sa att skjutsa på ni bara! På jobbet blev jag bjuden på diverse kex, ostar och annat gott. Jag jobbade på hela dagen i finklänning med käppen bredvid mig!

3 kommentarer:

  1. FPA blev en rolighet mindre, men det verkar finnas flere kronprinsessor kvar!

    SvaraRadera
  2. Fina mamma. Nu har du semester <3

    SvaraRadera