BuzzadorBLOG

lördag 3 juli 2010

Det rullar på i värmen.....

Soffpotatisar

Min kommande vackra pion som är demolerad...

Man ska ju inte klaga men nog är det varmt just nu både dagar o nätter. Det är mycket på gång i värmen, jag håller på tar ut min semester några dagar nu och några dagar då men från 12 juli blir det lång, lång ledighet....
Jag idkar "uteliv" flera gånger i veckan just nu. För några dagar sedan var jag ut och bubblade runt, i går kväll var jag igen med mitt ett gammalt gäng på ( 60 års försenad uppvaktning) och svirade ( en dans) på Club Marin, i kväll ska jag på fotboll och heja på det grönvita laget och i morgon är det sommarens olympiad, det skall bli spännande att få testa gränserna, ha, ha!
Sommar och soliga blogghälsningar från soffpotatisar och marodör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar