BuzzadorBLOG

måndag 14 juni 2010

Livets vägskäl

Många, många blomklasar som doftar ljuvligt

Nya tider, nya rutiner... Jag har närmat mig ett vägskäl här i livet och vet nu vilken väg jag ska ta, ja jag viker av och ser vad som finns bakom kröken....
Jag är så gammal nu att jag tänker göra precis vad jag vill (nästan i allafall), mata kråkorna fast grannarna ser, ha ostädat utan att skämmas, läsa vilka veckotidningar och vad skit som helst (utan att säga att jag har läst det hos frissan), titta på " dåliga tv-program utan att bry mig om vad andra säger m.m.
Ha, ha det var det de!

2 kommentarer:

  1. Så där försöker jag tänka också. Men ändå måste jag byta kläder när jag far till stan.
    Men en dag så skall jag gå runt på Torggatan med mina mjukisbrallor som har massor av målfärg på sig och lite till och min favorittröja. Kanske du o jag skulle mjukstarta nån mörk augustikväll o träna?
    /inger

    SvaraRadera
  2. Ja det skulle vi kunna!

    SvaraRadera