BuzzadorBLOG

söndag 20 juni 2010

Bröllopsyra


Visst är det vackert och så fint att få komma på bröllop, fast det bara är på tv. Det är så känslosamt och alltid är brudarna så vackra, man bara njuter. Det blev lite långt i går att orka a med allt, men vigseln missade jag inte. Sen stod tvn faktiskt på bröllopskanalen hela kvällen och jag tittade lite av och till ända till bröllopsvalsen och dansen började. Faktiskt att gubben oxå blev lite intresserad fast han muttrade något om fotbolls WM att börja med...
Jag tyckte till att börja med lite synd om Olle som skulle hålla tal efter kungen men det klarade han med glans.
Tack Victoria och Daniel för att jag fick komma på bröllop!

1 kommentar:

  1. Hej hej Gitta! Ja det kändes verkligen som om man var på bröllop. Som om man deltog och satt där i kyrkan och var med på festen. Ett som jag inte glömmer är Daniels vackra tal till Victoria, det var verkligen fint! Ha en fin vecka! Kram Erika

    SvaraRadera