BuzzadorBLOG

söndag 10 januari 2010

Javisst ska hon leva uti hundrade år...





Jag har fyllt år igen och uppvaktats med allt möjligt roligt. Tokstollarna kom redan kvällen före och kidnappade mig mitt i tårtbaket, så jag fick fara iväg med smutsigt hår, svettig och med mjöl på näsan. De hade fixat en massa nyttigt plock och annat gott och så förstås gott vin. Vi hade en mysig kväll tillsammans. Jag fick tulpaner i massor och en tidning med hälsotips för framtiden ( om jag ska bli hundra år), av familjen fick jag nya skor att börja promenera i ( om jag ska bli hundra år), av svåger och svägerska fick jag en t-shirt med kul text på ryggen, när jag fyller 100 vill jag ha ännu en bild på den! Hulda var också nöjd med blomsteruppvaktningen och de gula var klart godast!
Jaa hon leva uti hundrade år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar