BuzzadorBLOG

onsdag 18 april 2012

Jag vill se lite bättre ut!


Ska man aldrig börja se ut som folk igen? Börjar tröttna på att se ut som en mångubbe och med springor till ögon som inte mår bra! Springer till huset på höjden varje vecka och inte blir jag snyggare för det... Nu har de knipsat en bit innifrån ögonlocket och skickat bort för test.... På fredag ska dom ta skivröntgen av ögonen och ögonhålorna för att se vad det är som sväller där och hur djupt! Det hjälpte inte att jag besökte frissan och klippte håret, jag blev inte snyggare för det! BUUUU...

3 kommentarer:

  1. Men stackare tar det aldrig slut på eländet. Hänger det här ihop med din skallevärk? Eller är det nåt nytt. Du har varit så tyst här på nätet så jag har faktiskt undrat hur det är med dej? Hälsar Inger...

    SvaraRadera
  2. Det är nog en del av skiten jag har i kroppen, men det har just nu lugnat sig lite ;)

    SvaraRadera