BuzzadorBLOG

fredag 3 februari 2012

Lite gruvextra igen...


Har fått svar på biopsin och det var inte den diagnos de misstänkte, så det är oklart vad jag drabbades av.... Därför har jag nu redan börjat trappa ner på den hårda cortisonbehandlingen med 5 mg per vecka, hoppas, hoppas att inte skiten kommer tillbaka nu när jag minskar med cortisonet! Det är nog bra att få trappa ner för jag börjar få lite månansikte, magen gillar nog inte heller cortisonet och så är jag ganska darrig och svag i benen. Nog om det!

1 kommentar:

  1. Fy för cortison och fy för sjukdomar. Hoppas du tillfrisknar ändå utan mediciner och allt går till det normala. Klart det kommer krämpor när vi blir äldre och får vi tillfriskana så blir allt så mycket bättre när vi känner krafterna återvända. Hoppas nu allt blir bra med dej önskar/inger

    SvaraRadera