BuzzadorBLOG

torsdag 29 september 2011

Manuell fotografering är svettigt...

I kväll har jag varit på fotokurs igen, porträttfotografering... jag är nog så jäkla korkad när det gäller att ställa in kameran på manuell fotografering, jag har mest fotat med automatinställning.
All teknink och all fotografiska termer är en ren djungel för mig, att läsa kamerans manual orkar jag bara inte med, för det är så många sidor och uttryck som man måste läsa gång på gång och ändå sitta som ett frågetecken, jag är väl ovanligt korkad! I kväll tog batteriet slut mitt i de praktiska övningarna på kursen, så, så...
I går kväll var det kråkting hos Norran, vi åt pajer, pratade av oss och planerade vår Stockholms tripp. Vi kommer att bo en natt på hotell och bli underhållna och äta gott!
Här är fotona som jag hade med för att visa upp på kursen ( hemuppgift).

Macrobilden
Landskapsbild


Landskapsbild


Porträtt

1 kommentar: