BuzzadorBLOG

fredag 3 september 2010

Den som spar han har


Nu har jag kommit igång i klädkammaren att rensa bort kläder som är för små och för gamla. Det har gått ganska bra hittills men jag har inte kommit så långt ännu, det är nämligen så att jag har så svårt att slänga något. Jag hittade hittills säker tio klädesplagg som var oanvända med prislapparna kvar, varför frågar ni säkert? Jo se, det är så att jag köper gärna lite för små plagg för jag skall ju gå ner i vikt och sen är dom ju lagom i storlek. Det där har jag hållit på med i säkert 10 år och inte har jag minskat i vikt på den tiden, nej jag har sakta men säkert ökat i vikt.... Varje gång jag har gått igenom kläderna och plockat bort har jag sparat dessa plagg med prislappar på och många andra med! Nu har jag kommit så långt att det är slut med att spara på för små kläder, skulle jag lyckas gå ner någon storlek ska jag köpa allt nytt!
Jag har inte hunnit med mer än en fjärde del av kläderna ännu, hoppas det håller i sig och att jag inte ångrar mig och plockar tillbaka allting igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar